תמיכה

צריכים עזרה?

מתי עלי למחוק מוצר מחשבוני?

יתכן שתצטרך למחוק מכשיר מחשבונך מכמה סיבות:

  • מכרת את המכשיר שלך
  • עליך להעביר את המספר הסידורי לחשבון אחר מכיוון ששינית את כתובת הדוא"ל שלך
  • רכשתם מכשיר יד שנייה מאדם פרטי ואתם רוצים לרשום אותו על חשבונכם
    איך להמשיך                                                                                                                                    אם תכונה זו אינה זמינה מחשבון המשתמש שלך. צרו קשר עם תמיכת הלקוחות שלנו וספקו לנו את המידע הבא. אנו נדאג לשאר.

   –  המספר הסידורי של המכשיר שלך
   – כתובת הדוא"ל אליה רשום מכשיר זה
   – חשבונית הרכישה המקורית אם אינך הבעלים הראשון של המכשיר

 

צור קשר

חדשות ועדכונים

officepro@kahane.co.il
דילוג לתוכן