OPÉRA NATIONAL DE PARIS | DEVIALET

PHANTOM OPÉRA DE PARIS

זה היה חלום כל כך גדול שהיה קשה להאמין שהוא יתגשם אי פעם. מתוך שאפתנות ונחישות, DEVIALET המשיכו אותה כמעט שלוש שנים. הם השקיעו את יצירת המופת האקוסטית והוויזואלית שיצר צ'ארלס גרנייה, יחד עם שיתוף פעולה יוצא דופן עם האופרה בפריז- סמל למצוינות בעולם התרבות בכל מוניטין בינלאומי ותיק.

האופרה בפריז התקבלה במלואה לארח את חלומנו, בהתבסס על חזון משות, של מצוינות וקשרים חזקים עם המורשת המוזיקלית וההיסטורית של צרפת. יחד, הם גיבשו שותפות יוצאת דופן. הצעדים הראשונים של שותפות זו התכבשו עם פתיחת אזור DEVIALET בתוך Palais Garnier והשקת PHANTOM ייחודי המשלב מוסד צרפתי ציוני עם הגל החדש של חדשנות טכנולוגית ברצפת.

נגן וידאו

אזור גילוי צלילים

אזור גילוי הקול של DEVIALET נפתח בפאלה גרנייה בסתיו 2017, במיקום אידיאלי באזור המערבי של הפרוזדור הגדול. חלל זה תוכנן כמסגרת מינימלית עם פרטים מתוחכמים, ופיקוחו על ידי האדריגל הראשי של המונומנטים ההיסטריים של צרפת והמנהלת האזורית לענייני תרבות.

בתוך שטח זה, PHANTOM OPERA DE PARIS, זורחת כיצירת מופת טכנולוגית יוצאת דופן. האורחים לא יראו צמד אחד של PHANTOM אלא תזמורת שלמה בת 16 פנטומים המספקים את הרגש הטהור והעמוק ביותר שהצליל יכול להעביר בין כתלי מקדש מכובד כדי להשמיע את עצמו.

ביום, המבקרים יגיעו לאזור דרך הכניסה הראשית. ובלילה, לפני ההופעות ובמהלכן, דרך המבואה הגדולה. שם הם יוכלו לגלות ולרכוש מוצרים של DEVIALET.

PHANTOM OPÉRA DE PARIS | DEVIALET

נגן וידאו

משלוח עד הבית בעלות של ₪49.90

תשלום מאובטח

מדיניות החזרה 14 יום

צור קשר

חדשות ועדכונים

officepro@kahane.co.il
דילוג לתוכן